Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wielki marketing małego cesarza

07 czerwca 2008 | Rzecz o książkach | Grzegorz Sowula
Grzegorz Sowula
autor zdjęcia: Jacek Rajkowski
źródło: reporter
Grzegorz Sowula

Rozmowa z Lechem Majewskim

Rz: Projektuje pan plakaty, albumy fotograficzne, tomy literackie, zbiory poezji. I nagle – Napoleon. Dlaczego?

Lech Majewski: Bo ja nie odmawiam. Nie wybieram tematów, uważam, że każdy jest ciekawym wyzwaniem.

A ten spodobał mi się z kilku względów: kawał naszej historii, której dokumentacja jest mało znana. Nadzwyczaj barwny epizod, przy tym niezwykły, bo Napoleon nigdy nie spędził aż tak dużo czasu – 200 dni – poza Francją. Poza tym przekonała mnie paczka kart pocztowych, z którymi pojawili się u mnie Andrzej Nieuważny i Krzysztof Ostrowski, współautorzy pracy „200 dni Napoleona. Od Pułtuska do Tylży 1806 – 1807”....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8033

Spis treści
Zamów abonament