Oświećcie klienta
Powiedzenie: „Jesteśmy zbyt biedni, żeby kupować tanio”, to ulubiony slogan producentów luksusu i pseudoluksusu.
Powiedzenie: „Jesteśmy zbyt biedni, żeby kupować tanio”, to ulubiony slogan producentów luksusu i pseudoluksusu. Ja także używam go czasami jako wymówki dla ekscesów zakupowych. Ale wiem, że to nie musi być prawda. I każdy, kto miał do czynienia z testami konsumenckimi, wie, że tańsze może być lepsze niż droższe. Na własnej skórze (stóp) sprawdziłam, że polski tani krem Dernilan jest sto razy skuteczniejszy niż reklamowane droższe zagraniczne odpowiedniki. Dowiedziałam się tego dzięki uprzejmej pani aptekarz,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta