Mocno wspieramy polskich przedsiębiorców
Rozmowa: Anna Kucharzak, koordynator działu obsługi klienta Opineo.pl
Skąd pomysł na serwis internetowy, w którym klienci dzielą się opiniami o sklepach, w jakich zrobili zakupy?
Anna Kucharzak: Serwis powstał, ponieważ taka była potrzeba rynku. Rynek sklepów internetowych zaczął się bardzo prężnie rozwijać, powstało więc pytanie: gdzie kupować? Czy kupować tam, gdzie jest najtaniej, czy też istnieją inne kryteria, które są równie ważne dla potencjalnych klientów? Ponieważ dynamika rynku była ogromna, konieczna była weryfikacja jakości jego usług. Dlatego właśnie konieczne okazało się powstanie serwisu skupiającego opinie klientów, którzy w danym sklepie robili zakupy. Wiele badań pokazuje, że dla klientów sklepów internetowych najważniejsza jest opinia innych, którzy już w tym sklepie kupowali. Zakupy za pośrednictwem Internetu mają to do siebie, że towaru nie możemy dotknąć, spróbować albo przymierzyć. Nie wiemy także, czy sklep sprawnie dostarcza do klienta zakupiony towar i jak reaguje w sytuacjach spornych. Tych informacji dostarczają właśnie potencjalnym klientom opinie innych, którzy wcześniej zetknęli się z danym sklepem.
Kiedy jest boom zakupów internetowych?
Nasz serwis powstał w roku 2006. Od tego czasu to zainteresowanie e-zakupami sukcesywnie rośnie. Nowe sklepy internetowe powstają praktycznie bez przerwy, wyrastają jak grzyby po deszczu. Jest ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta