Wojny alkoholowe
Spada sprzedaż wódki. Firmy tną ceny i kuszą nowościami
– Wiadomo już, że w tym roku zmaleje sprzedaż detaliczna wódki w Polsce. Nie wiemy tylko, jak głęboki będzie ten spadek. Miejmy nadzieję, że nie przekroczy on 10 proc. w porównaniu z 2009 r. – uważa Marek Malinowski, prezes Stock Polska, lidera polskiego rynku wódki wycenianego przez branżę na ok. 13 mld zł. Jego zdaniem skutki kryzysu i podwyżki akcyzy ze stycznia 2009 r. oddziaływały na popyt stopniowo, dlatego jeszcze w ubiegłym roku sprzedaż detaliczna nieznacznie urosła. Według danych Nielsena, do których dotarła „Rz”, w 2009 r....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta