Samolot lepszy od PKP
Lotniska chcą rozwijać siatkę połączeń krajowych. Liczą na pasażerów, którym się spieszy
Ruch lotniczy między polskimi miastami wzrósł od początku roku o 25 proc. Skorzystał na tym LOT, który jako jedyny sprzedaje bilety na połączenia krajowe, mimo że część rejsów faktycznie obsługuje Eurolot. Z rynku zniknął DirectFly, który w 2006 roku otworzył kilkanaście połączeń krajowych z pominięciem Warszawy. Po roku po przewoźniku nie było śladu na polskich lotniskach. Swoją pozycję na rynku krajowych połączeń lotniczych stara się wypracować Eurolot, Jet Air i Bartolini Air.
Lotem zamiast koleją
Narodowy przewoźnik najniższe ceny oferuje na te połączenia, pomiędzy którymi pociągi kursują w czasie krótszym niż trzy godziny. Im dłuższa podróż pociągiem, tym droższe bilety. – Dostrzegamy, gdzie kolej ma najgorsze warunki – mówi Leszek Chorzewski,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta