Firmy już zarabiają miliony dzięki Euro 2012
Na zyski związane z piłkarskimi mistrzostwami liczą nie tylko sponsorzy. W związku z rozgrywkami wzrosnąć może m.in. sprzedaż odzieży, piwa czy telewizorów. Boom zakupowy przypadnie na czas imprezy, ale część firm już zwiększyła obroty
Do rozpoczęcia Euro 2012 pozostało jeszcze 106 dni, ale szacowanie zysków przez 12 sponsorów i około 30 firm, które zakupiły od UEFA licencje na korzystanie z oficjalnego logo imprezy, trwa już od wielu miesięcy. – Nasz projekt związany z zakupem trzech licencji na produkcję i sprzedaż produktów z logo Euro 2012 powinien przynieść co najmniej 20 mln zł – szacuje Paweł Narkiewicz, prezes Calatrava Capital. Ta spółka inwestycyjna jako jedyna ma prawo do umieszczania znaku mistrzostw m.in. na odświeżaczach powietrza. Licencja obejmuje całą Europę.
– Produkty z logo mistrzostw są w naszych sklepach od kilku miesięcy....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta