Słodycze: mały wzrost
Rynek miał w 2011 roku wartość prawie 6 miliardów złotych
Polacy wydali w 2011 r. na słodycze niespełna 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej, bo o prawie 4 proc., wzrosła sprzedaż wyrobów czekoladowych. Przekroczyła 4,82 mld zł wobec 4,65 mld zł w 2010 r. Nie najlepiej wygląda natomiast sytuacja w kategorii cukierków.
Ich sprzedaż spadła ilościowo o 2,6 proc., a wartościowo o 3,2 proc., do 1,03 mld zł.
Przedstawiciele branży spodziewali się, że dane o całym rynku będą lepsze. – Z naszej perspektywy spowolnienia nie widać. Spodziewamy się, że w tym roku rynek wyrobów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta