Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słodycze: mały wzrost

23 lutego 2012 | Ekonomia | Katarzyna Kucharczyk
Polacy jedzą coraz więcej czekolady
źródło: Rzeczpospolita
Polacy jedzą coraz więcej czekolady

Rynek miał w 2011 roku wartość prawie 6 miliardów złotych

Polacy wydali w 2011 r. na słodycze niespełna 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej, bo o prawie 4 proc., wzrosła sprzedaż wyrobów czekoladowych. Przekroczyła 4,82 mld zł wobec 4,65 mld zł w 2010 r. Nie najlepiej wygląda natomiast sytuacja w kategorii cukierków.

Ich sprzedaż spadła ilościowo o 2,6 proc., a wartościowo o 3,2 proc., do 1,03 mld zł.

Przedstawiciele branży spodziewali się, że dane o całym rynku będą lepsze. – Z naszej perspektywy spowolnienia nie widać. Spodziewamy się, że w tym roku rynek wyrobów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9165

Wydanie: 9165

Spis treści
Zamów abonament