Efekt szminki istnieje
Joanna Popławska, prezes Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, prezes Oriflame Products Poland
Rz: Ostatnie dwa lata nie były najlepsze dla firm kosmetycznych. Czy skończył się efekt szminki, który chroni kosmetyki w kryzysach?
Joanna Popławska: Efekt szminki wciąż istnieje, gdyż kosmetyki kolorowe sprzedawały się lepiej niż inne kategorie produktów, w tym kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała lub kosmetyki zapachowe. Jednak dla branży kosmetycznej zeszły rok zakończył się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta