Nowe zasady reklamy leków utrudniają życie branży
Ministerstwo Zdrowia ma wydać komunikat, w którym uściśli niejasne przepisy, bo z ich interpretacją mają problemy firmy farmaceutyczne, dyrektorzy szpitali i lekarze
Tak wynika z dyskusji na I Forum Gospodarki Lekowej. Patronem medialnym forum była „Rzeczpospolita”. Uczestnicy dyskusji skupili się na obowiązującym od 28 listopada rozporządzeniu w sprawie reklamy produktów leczniczych (DzU nr 210, poz. 1327 ze zm.) i wprowadzanych przez nie ograniczeń w kontaktach przedstawicieli firm farmaceutycznych z lekarzami. Rozporządzenie już wywołuje praktyczne skutki.
Kontrowersje budzi zwłaszcza § 13. Przewiduje on, że odwiedzanie przez przedstawicieli firm farmaceutycznych osób uprawnionych do wystawiania recept, tzn....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta