Musimy być różni
Klaus Maier, wiceprezes Mercedes Car Group, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, mówi o kryzysie i planach marki.
Czy spadek sprzedaży aut w Europie spowoduje, że koncern wycofa się z wprowadzania nowych modeli i zmniejszy wydatki na badania?
Nie wiemy, ile potrwa obecny kryzys. Barometr konsumencki jest na najniższym poziomie od 15 lat. Ale nawet jeżeli spowolnienie gospodarcze będzie trwało 18 miesięcy, nie możemy zapominać o przyszłości. Będziemy wprowadzali nowe, przyjazne dla środowiska modele. Poza tym nie popadajmy w pesymizm – do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta