Kryzysowy start
Allianz Bank i Alior Bank – dwa nowe w Polsce banki, które właśnie rozpoczynają działalność. Zadaliśmy ich prezesom pytanie, czy globalny kryzys finansowy to dobry czas na start dla banku i jak zamierzają w tym czasie walczyć o klienta.
Paweł Miller, prezes Allianz Bank
Polski rynek bankowy pomieści jeszcze nowych graczy, choć zdobywanie klientów i pozycji nie będzie tak łatwe, jak kilka lat temu. Jest jeszcze miejsce dla tych, którzy potrafią przekonać do siebie klienta, proponując mu to, czego nie dostanie u konkurencji.
Nie ma powodów, byśmy się obawiali globalnego kryzysu finansowego. Na bankowy biznes patrzymy w długiej perspektywie, a nie tylko na podstawie bieżącej sytuacji. Badania pokazują, że choć klienci mają świadomość tego, co dzieje się na światowych rynkach, nie zamierzają rezygnować z usług bankowych. Jest jednak jeden ważny efekt kryzysu – klienci zaczęli uważniej przyglądać się swoim finansom i zadawać sobie pytania, które przez lata ignorowali. My chcemy oferować kompetentne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta