Blisko, z ekranem, bez strzelania
trendy | Moda w branży konferencyjno-szkoleniowej stale się zmienia. Ośrodki konferencyjne wciąż muszą dostosowywać się do rosnących potrzeb coraz bardziej wymagającego i jednocześnie oszczędnego klienta.
Recepta na idealny obiekt konferencyjno-szkoleniowy zaspokajający potrzeby uczestników wszelkiego rodzaju eventów to duża sala zdolna zmieścić około stu uczestników spotkania, bezwzględnie wyposażona w rzutnik i mająca dostęp do Internetu. Idealnie jest też, aby ośrodek szkoleniowy był zlokalizowany niedaleko od miasta i umożliwiał dogodny dojazd.
Dodatkowo, ośrodek powinien zapewniać uczestnikom nie tylko warunki niezbędne do przeprowadzenia szkolenia lub konferencji, ale powinien być także atrakcyjnym miejscem integracji. Jak wynika z badań, średni czas trwania spotkania firmowego to dwa dni. To czas pracy, ale także nieformalnych spotkań integracyjnych połączonych z różnego rodzaju atrakcjami.
Z badań przeprowadzonych przez Go Online wynika, że statystycznym klient eventowy reprezentuje branżę opartą głównie na pracy przedstawicieli handlowych (usługi finansowe, handel, medycyna, farmacja) pochodzących z różnych części kraju. Autorzy badania wskazują, że mimo wyraźnego braku wzrostu popytu na rynku konferencyjno-szkoleniowym prognozy nie są złe. Zapotrzebowanie na usługi związane z rynkiem spotkań, według autorów badania, będzie rosnąć wraz z coraz szerszą popularyzacją Polski turystycznej na rynkach europejskich. Napływowy kapitał może oznaczać poważny wzrost polskiego rynku konferencyjno-szkoleniowego, ale jednocześnie konieczność stałego dostosowywania się do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta