Rośnie wartość dobrego imienia
W ciągu czterech lat, które dzielą nas od pierwszej edycji rankingu, łączna wartość wycenianych w nim marek zwiększyła się ponaddwukrotnie. Po części jest to zasługa rosnącej z roku na rok liczby pozycji w zestawieniu, ale duże znaczenie miał też dynamiczny rozwój wielu z marek, które badamy od 2004 r.
Ponad 22,6 miliarda złotych było warte 150 marek, które znalazły się w pierwszej edycji naszego rankingu. Zestawienie otwierała wówczas Telekomunikacja Polska wyceniana na prawie 3,9 miliarda złotych. Zajmująca drugie miejsce bardzo młoda marka Orlen była warta niespełna połowę tej kwoty.
W ciągu czterech lat sporo się zmieniło. W tym czasie wartość marki największego w Polsce koncernu paliwowego,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta