Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rośnie wartość dobrego imienia

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Anita Błaszczak
źródło: Rzeczpospolita

W ciągu czterech lat, które dzielą nas od pierwszej edycji rankingu, łączna wartość wycenianych w nim marek zwiększyła się ponaddwukrotnie. Po części jest to zasługa rosnącej z roku na rok liczby pozycji w zestawieniu, ale duże znaczenie miał też dynamiczny rozwój wielu z marek, które badamy od 2004 r.

Ponad 22,6 miliarda złotych było warte 150 marek, które znalazły się w pierwszej edycji naszego rankingu. Zestawienie otwierała wówczas Telekomunikacja Polska wyceniana na prawie 3,9 miliarda złotych. Zajmująca drugie miejsce bardzo młoda marka Orlen była warta niespełna połowę tej kwoty.

W ciągu czterech lat sporo się zmieniło. W tym czasie wartość marki największego w Polsce koncernu paliwowego,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament