Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aukcyjny potentat

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Piotr Mazurkiewicz
handel i usługi
źródło: Rzeczpospolita
handel i usługi

Allegro.pl jest w tym roku najmocniejszą polską marką w kategorii handel i usługi. Najpopularniejszy serwis aukcyjny zostawił w tyle deweloperów, biura podróży i sieci handlowe

Debiutująca w tym roku w naszym rankingu marka Allegro.pl triumfowała nie tylko w ogólnej ocenie, ale i zdobyła najwyższe oceny w kategoriach: postrzegana wartość i prestiż. Bardziej znana od niej okazała się tylko Biedronka. Łatwo można to wyjaśnić faktem, że sieć prowadzi już ok 1,3 tys. sklepów w całym kraju, a z Internetu korzysta jedynie ok. 40 proc. Polaków i to głównie z dużych miast.

Mimo to silną pozycję mają także inne marki internetowe. Wśród najmocniejszych w kategorii: handel i usługi w pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze sklepy Agito.pl oraz Merlin.pl. Ubiegłoroczny zwycięzca tej kategorii, marka sieci restauracji Sphinx, w tym roku straciła aż 90...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament