Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszule bliskie Polakom

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Wólczanka okazała się najcenniejszą polską marką w nowej kategorii odzież i obuwie. Wraz z Vistulą zajmującą wysoką, szóstą pozycję dwie marki tworzą silny fundament grupy odzieżowej, do której należy też inny znany szyld, czyli W. Kruk

W tym roku Vistula & Wólczanka po raz kolejny promowała swe kolekcje dobrze widoczną kampanią reklamową. Wprawdzie może nie tak głośną, jak ubiegłoroczna, z byłym filmowym agentem 007 Piercem Brosnanem w roli głównej, ale także zauważalną w wielu mediach.

Trzeba jednak przyznać, że zainteresowanie mediów i gorąca atmosfera wokół spółki utrzymywały się z innych powodów. Znacznie głośniejsze było bowiem wrogie przejęcie, w wyniku którego po kilku tygodniach przepychanek i wymieniania czasami bardzo emocjonalnych komunikatów, V&W ostatecznie udało się zdobyć kontrolę nad 66 proc. akcji W. Kruk.

Na pewno była to najgłośniejsza tegoroczna transakcja i przy tej okazji obydwie główne marki firmy były regularnie wymieniane z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament