Koszule bliskie Polakom
Wólczanka okazała się najcenniejszą polską marką w nowej kategorii odzież i obuwie. Wraz z Vistulą zajmującą wysoką, szóstą pozycję dwie marki tworzą silny fundament grupy odzieżowej, do której należy też inny znany szyld, czyli W. Kruk
W tym roku Vistula & Wólczanka po raz kolejny promowała swe kolekcje dobrze widoczną kampanią reklamową. Wprawdzie może nie tak głośną, jak ubiegłoroczna, z byłym filmowym agentem 007 Piercem Brosnanem w roli głównej, ale także zauważalną w wielu mediach.
Trzeba jednak przyznać, że zainteresowanie mediów i gorąca atmosfera wokół spółki utrzymywały się z innych powodów. Znacznie głośniejsze było bowiem wrogie przejęcie, w wyniku którego po kilku tygodniach przepychanek i wymieniania czasami bardzo emocjonalnych komunikatów, V&W ostatecznie udało się zdobyć kontrolę nad 66 proc. akcji W. Kruk.
Na pewno była to najgłośniejsza tegoroczna transakcja i przy tej okazji obydwie główne marki firmy były regularnie wymieniane z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta