Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Siła czekoladowego dziedzictwa

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita
autor zdjęcia: Tomasz Wawer
źródło: Rzeczpospolita

Marka Wedel nie ma sobie równej na polskim rynku słodyczy. Rosnąca konkurencja sprawia jednak, że także jej właściciel musi wychodzić naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów

Marka, której największą wartością jest niemal 150-letnia bogata historia, w tym roku pokazała swoje nowocześniejsze oblicze. Brytyjski koncern Cadbury, do którego Wedel należy od dziewięciu lat, wprowadził na rynek wedlowskie ptasie mleczko w postaci dwóch paluszków. Połączył mocną pozycję sztandarowego produktu – dającego mu pierwsze miejsce na wartym prawie miliard złotych polskim rynku pralin – z modą na słodycze impulsowe. Firma odświeżyła także swoją ofertę gorzkich czekolad nadziewanych, a na święta przygotowała limitowaną serię luksusowych czekolad Maestria.

– Segment premium rozwija się obecnie najintensywniej. Jest to wynikiem rosnącego zainteresowania polskich konsumentów bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament