Siła czekoladowego dziedzictwa
Marka Wedel nie ma sobie równej na polskim rynku słodyczy. Rosnąca konkurencja sprawia jednak, że także jej właściciel musi wychodzić naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów
Marka, której największą wartością jest niemal 150-letnia bogata historia, w tym roku pokazała swoje nowocześniejsze oblicze. Brytyjski koncern Cadbury, do którego Wedel należy od dziewięciu lat, wprowadził na rynek wedlowskie ptasie mleczko w postaci dwóch paluszków. Połączył mocną pozycję sztandarowego produktu – dającego mu pierwsze miejsce na wartym prawie miliard złotych polskim rynku pralin – z modą na słodycze impulsowe. Firma odświeżyła także swoją ofertę gorzkich czekolad nadziewanych, a na święta przygotowała limitowaną serię luksusowych czekolad Maestria.
– Segment premium rozwija się obecnie najintensywniej. Jest to wynikiem rosnącego zainteresowania polskich konsumentów bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta