Kryzysowe menu bez kawioru
Budżety firm na świąteczne imprezy dla pracowników i klientów będą w tym roku mniejsze niż w latach ubiegłych
Okres świąteczno-noworoczny to czas, gdy firmy zapraszają swoich kluczowych klientów i pracowników na specjalne imprezy i kolacje. Teraz część z nich kasuje rezerwacje, ogranicza liczbę gości lub wybiera mniej ekskluzywne dania.
1 mln zł potrafiły w ubiegłym roku wydać duże firmy na imprezy świąteczne, prezenty dla klientów i kartki
– Kilka firm zwróciło się do nas o renegocjacje budżetu świątecznego przyjęcia – przyznaje Kai Schoenhals, współwłaściciel restauracji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta