Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marka silna sprawdzonymi hitami

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

W rankingu mocy mediowych marek TVN prześcignęła w tym roku ubiegłorocznego lidera – krakowską rozgłośnię RMF FM. To już jej czwarte zwycięstwo w naszym zestawieniu

Marka TVN zdobyła w tym roku 865 punktów, o 57 więcej niż przed rokiem, co zapewniło jej awans z drugiego miejsca. TVN zebrała najwięcej punktów za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż i jakość. Jednak w zestawieniu pokazującym świadomość marki nadal TVN wyprzedzają nieznacznie jej najwięksi konkurenci: Polsat, TVP 1 i TVP 2. Trzeba jednak pamiętać, że oni są na rynku dłużej i mają większy zasięg niż stacja kierowana przez Piotra Waltera.

Na moc marki TVN wpływa duża oglądalność stacji, a tę pomagają zdobyć popularne programy rozrywkowe, jak np. „Taniec z gwiazdami”, który wciąż bawi ludzi, choć trwa jego ósma już edycja. Do „Tańca...” dołączają także nowe, intensywnie promowane i lubiane przez widzów show. Takim programem był „You Can Dance – po prostu tańcz” czy nowość...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament