Marka silna sprawdzonymi hitami
W rankingu mocy mediowych marek TVN prześcignęła w tym roku ubiegłorocznego lidera – krakowską rozgłośnię RMF FM. To już jej czwarte zwycięstwo w naszym zestawieniu
Marka TVN zdobyła w tym roku 865 punktów, o 57 więcej niż przed rokiem, co zapewniło jej awans z drugiego miejsca. TVN zebrała najwięcej punktów za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż i jakość. Jednak w zestawieniu pokazującym świadomość marki nadal TVN wyprzedzają nieznacznie jej najwięksi konkurenci: Polsat, TVP 1 i TVP 2. Trzeba jednak pamiętać, że oni są na rynku dłużej i mają większy zasięg niż stacja kierowana przez Piotra Waltera.
Na moc marki TVN wpływa duża oglądalność stacji, a tę pomagają zdobyć popularne programy rozrywkowe, jak np. „Taniec z gwiazdami”, który wciąż bawi ludzi, choć trwa jego ósma już edycja. Do „Tańca...” dołączają także nowe, intensywnie promowane i lubiane przez widzów show. Takim programem był „You Can Dance – po prostu tańcz” czy nowość...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta