Dużo więcej niż mydło
W debiutującej w tym roku kategorii kosmetyki i higiena najmocniejszą marką okazała się znana już w latach 80. minionego wieku Luksja
Tegoroczne zwycięstwo Luksji w rankingu mocy nie jest zaskoczeniem. Już przed rokiem w kategorii produktów niespożywczych zajęła wysokie trzecie miejsce, ustępując jedynie silnym markom odzieżowym i wyprzedzając pozostałe marki kosmetyczno-higieniczne. Jej przewaga była tak duża, że w tym roku, nawet mimo pewnego osłabienia mocy, Luksja jest liderem w swej kategorii.
Wprowadzona na rynek pod koniec lat 80. minionego wieku jako marka mydła, Luksja rozpoczęła nowy etap rozwoju w 1993 roku, po tym jak brytyjska grupa Cussons przejęła jej ówczesnego właściciela Pollenę Wrocław. Dziś, jak wyjaśnia Anna Rogalska, dyrektor marketingu PZ Cussons, Luksja jest megamarką, która obejmuje już kilka segmentów higienicznego rynku. Obok tradycyjnego mydła w kostce (z którym nadal często jest kojarzona) jej logo firmuje również mydła w płynie, żele pod prysznic, płyny do kąpieli, balsamy i – jak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta