Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Globalna czołówka trzyma się dobrze

10 grudnia 2008 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Miliardy w logo. Coca-Cola nadal najdroższa. Mimo błyskotliwych karier spółek IT  potentat rynku napojów nadal jest marką nr 1.
źródło: Rzeczpospolita
Miliardy w logo. Coca-Cola nadal najdroższa. Mimo błyskotliwych karier spółek IT potentat rynku napojów nadal jest marką nr 1.

Coca-Cola, Microsoft, IBM i General Electric – te cztery marki warte łącznie 238 miliardów dolarów od ośmiu lat tworzą czołówkę prestiżowego rankingu Interbrand

Nasze zestawienie dowodzi, że marka jest najbardziej stabilnym wśród materialnych i niematerialnych aktywów w biznesie – podkreślają w komentarzu do tegorocznego zestawienia eksperci firmy doradczej Interbrand, która od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament