Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media zwalniają z powodu kryzysu

10 grudnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Globalny Rynek reklamy  w 2009 roku. Według skorygowanych w tym tygodniu po raz kolejny prognoz ZenithOptimedia w 2009 r. globalny rynek reklamowy się skurczy. Stracą na tym prasa i radio. Relatywnie wysoki wzrost odnotuje w porównaniu z tym rokiem tylko reklama internetowa.
źródło: Rzeczpospolita
Globalny Rynek reklamy w 2009 roku. Według skorygowanych w tym tygodniu po raz kolejny prognoz ZenithOptimedia w 2009 r. globalny rynek reklamowy się skurczy. Stracą na tym prasa i radio. Relatywnie wysoki wzrost odnotuje w porównaniu z tym rokiem tylko reklama internetowa.

Firmy tną wydatki reklamowe. Odbija się to na kondycji wydawców. Tylko w tym roku pracę w branży w USA straciło 30 tys. osób. W Polsce zaczyna się to samo

Informacje zza oceanu są porażające. Ponad tysiąc osób zwolniły w ubiegłym tygodniu w USA tylko dwie firmy: Viacom i NBC Universal. Pierwsza pożegnała się z 850 pracownikami (to 7 proc. całej załogi), druga wymówiła posady 500 pracownikom (3 proc. wszystkich zatrudnionych). Kolejne 600 pracowników zwalnia spółka Time Inc. (właściciel magazynu „Time”), aż 1,5 tys. ludzi zamierza wyrzucić Yahoo!, a Gannet Company (wydawca „USA Today”) musi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

«
  • grudzień
  • 2008
»
PnWtŚrCzPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
Spis treści
Zamów abonament