Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Moc wyssana z mlekiem

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita

Bebiko to pierwsza marka w życiu wielu Polaków. Popularność, którą zdobyła przez lata, przekłada się też na największe udziały w krajowym rynku mleka dla niemowląt

– Do Bebiko należy już ponad jedna trzecia polskiego rynku mleka modyfikowanego. Chcemy jednak w dalszym ciągu rozwijać markę i umacniać się na pozycji lidera – zapowiada Małgorzata Kołodrub, kierownik do spraw komunikacji firmy Nutricia Polska, do której od 15 lat należy Bebiko. Rozwój brandu z pewnością będzie wspierał nowy właściciel producenta Bebiko. W tym roku został nim francuski Danone, który nie szczędzi wydatków na innowacje. Dzięki przejęciu Nutricii koncern zdobył w Polsce kolejną silną markę. Od kilku lat w rankingach „Rz” bezkonkurencyjny jest należący do niej Żywiec Zdrój, lider polskiego rynku wody.

Jesienią tego roku firma gruntownie odświeżyła wizerunek Bebiko, wprowadzając nowoczesne i bardziej kolorowe opakowania. Rozszerzyła także ofertę o dwa dodatkowe produkty....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament