Moc wyssana z mlekiem
Bebiko to pierwsza marka w życiu wielu Polaków. Popularność, którą zdobyła przez lata, przekłada się też na największe udziały w krajowym rynku mleka dla niemowląt
– Do Bebiko należy już ponad jedna trzecia polskiego rynku mleka modyfikowanego. Chcemy jednak w dalszym ciągu rozwijać markę i umacniać się na pozycji lidera – zapowiada Małgorzata Kołodrub, kierownik do spraw komunikacji firmy Nutricia Polska, do której od 15 lat należy Bebiko. Rozwój brandu z pewnością będzie wspierał nowy właściciel producenta Bebiko. W tym roku został nim francuski Danone, który nie szczędzi wydatków na innowacje. Dzięki przejęciu Nutricii koncern zdobył w Polsce kolejną silną markę. Od kilku lat w rankingach „Rz” bezkonkurencyjny jest należący do niej Żywiec Zdrój, lider polskiego rynku wody.
Jesienią tego roku firma gruntownie odświeżyła wizerunek Bebiko, wprowadzając nowoczesne i bardziej kolorowe opakowania. Rozszerzyła także ofertę o dwa dodatkowe produkty....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta