Kryzys nie zniechęca do rozwoju sieci dilerskich
Co trzeci polski diler samochodowy mimo trudnej sytuacji na rynku planuje rozwój swojej działalności – wynika z opublikowanego wczoraj raportu PricewaterhouseCoopers. Większość z firm chce pozostać wierna marce, z którą już współpracuje, i myśli o otwarciu nowego salonu w innej lokalizacji. Górę bierze więc znajomość specyfiki danej marki.
Salon innego producenta chciałby otworzyć co czwarty z dilerów. – Częściowo może to wynikać z chęci wypróbowania współpracy z innym dystrybutorem i niejako dywersyfikacji działalności – komentuje Piotr...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta