Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys nie zniechęca do rozwoju sieci dilerskich

10 grudnia 2008 | Ekonomia | Marcin Zwierzchowski
Plany dilerów. Co trzecia firma chce się rozwijać. Z tego 27 proc. planuje przekształcenie salonu w wielomarkowy.
źródło: Rzeczpospolita
Plany dilerów. Co trzecia firma chce się rozwijać. Z tego 27 proc. planuje przekształcenie salonu w wielomarkowy.

Co trzeci polski diler samochodowy mimo trudnej sytuacji na rynku planuje rozwój swojej działalności – wynika z opublikowanego wczoraj raportu PricewaterhouseCoopers. Większość z firm chce pozostać wierna marce, z którą już współpracuje, i myśli o otwarciu nowego salonu w innej lokalizacji. Górę bierze więc znajomość specyfiki danej marki.

Salon innego producenta chciałby otworzyć co czwarty z dilerów. – Częściowo może to wynikać z chęci wypróbowania współpracy z innym dystrybutorem i niejako dywersyfikacji działalności – komentuje Piotr...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament