Tradycja zamknięta w butelce
Uznanie, którym cieszy się marka Żywiec, nie przekłada się na jej pozycję na polskim rynku piwa. Trudno jednak go sobie wyobrazić bez puszek i butelek z roztańczoną parą krakowiaków
Siedzący za barem mężczyzna z uśmiechem przekonuje, że nie wszyscy możemy poczuć geniusz, przestrzeń czy powołanie. Wypijając łyk piwa, dodaje, że jednak każdy z nas może poczuć różnicę, bo nie każde piwo to Żywiec. Ta najnowsza reklama telewizyjna wpisuje się w to, co wicelider rynku piwa grupa Żywiec od kilku lat próbuje przekazać konsumentom na temat swojej sztandarowej marki. Marka Żywiec ma być ikoną, której siłą są jakość oraz tradycja – bo piwo od połowy XIX wieku warzone jest niezmiennie w żywieckim browarze.
Ikona musi mieć klasę, za którą kryje się odpowiednio wysoka cena, dystans i oryginalność. Do historii przeszła już kampania reklamowa Żywca sprzed kilku lat z hasłem „Prawie robi wielką różnicę”.
– Hasło stało się już powszechnie używanym sloganem. Jeśli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta