Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycja zamknięta w butelce

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Beata Drewnowska
źródło: Rzeczpospolita
źródło: Rzeczpospolita

Uznanie, którym cieszy się marka Żywiec, nie przekłada się na jej pozycję na polskim rynku piwa. Trudno jednak go sobie wyobrazić bez puszek i butelek z roztańczoną parą krakowiaków

Siedzący za barem mężczyzna z uśmiechem przekonuje, że nie wszyscy możemy poczuć geniusz, przestrzeń czy powołanie. Wypijając łyk piwa, dodaje, że jednak każdy z nas może poczuć różnicę, bo nie każde piwo to Żywiec. Ta najnowsza reklama telewizyjna wpisuje się w to, co wicelider rynku piwa grupa Żywiec od kilku lat próbuje przekazać konsumentom na temat swojej sztandarowej marki. Marka Żywiec ma być ikoną, której siłą są jakość oraz tradycja – bo piwo od połowy XIX wieku warzone jest niezmiennie w żywieckim browarze.

Ikona musi mieć klasę, za którą kryje się odpowiednio wysoka cena, dystans i oryginalność. Do historii przeszła już kampania reklamowa Żywca sprzed kilku lat z hasłem „Prawie robi wielką różnicę”.

– Hasło stało się już powszechnie używanym sloganem. Jeśli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament