Moc czerpana ze źródła
Rosnące w siłę polskie marki napojów nie są w stanie odebrać pozycji lidera wodzie Żywiec Zdrój. W tym roku zwyciężyła w swojej kategorii po raz czwarty z rzędu
– Pomimo dużej konkurencji i wolniej rosnącej sprzedaży wody w Polsce udało się nam zwiększyć w tym roku udziały w rynku i utrzymać wysoki wzrost obrotów – mówi Marek Wojtyna, prezes spółki Żywiec Zdrój, której właścicielem jest francuski koncern Danone.
Jak policzył instytut badawczy Nielsen, przez dziesięć miesięcy tego roku udziały rynkowe Żywca Zdroju w ujęciu wartościowym sięgnęły 28,7 proc. W tym samym okresie ubiegłego roku wynosiły 26 proc.
Natomiast z 17,7 do jednej piątej zwiększył się w tym roku udział marki w rynku pod względem wielkości sprzedaży.
Szczególnie udany był dla niej październik. Na Żywiec Zdrój wydaliśmy wówczas niemal co trzecią złotówkę przeznaczoną na wodę. Łącznie w ciągu dziesięciu miesięcy 2008 r. wydatki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta