Kolejny sukces Wedla
W tegorocznej edycji rankingu siły marki ponownie zwyciężyła marka Wedel. Wygrała ona między innymi w dwóch najwyżej punktowanych wskaźnikach – prestiżu i postrzeganej jakości
Wśród marek z czołówki rankingu, które zanotowały największy przyrost siły marki, znalazły się: Bebiko (2. miejsce), TVN (6. miejsce) i Bobovita (7. miejsce).
Liderzy blisko pułapu możliwości
Trzeba pamiętać, że w bieżącej edycji rankingu zmieniła się metodologia obliczania siły marki. Większe wagi zostały zastosowane do dwóch wskaźników – prestiżu (wzrost z 15 do 20 punktów) i postrzeganej jakości (wzrost z 12 do 20 punktów). Obniżeniu uległy wagi przede wszystkim dla postrzeganej wartości (z 8 do 5 punktów), świadomości (z 5 do 3 punktów) i preferencji (z 18 do 15 punktów).
Wprowadzone zmiany miały na celu „dowartościowanie” w rankingu marek, które cieszą się wysokim prestiżem i jakością, kosztem marek powszechnie znanych i postrzeganych jako tanie....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta