Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cenny urok jubilerskich marek

10 grudnia 2008 | Marki polskie | Piotr Mazurkiewicz
źródło: Rzeczpospolita

Poznański Apart okazał się w tym roku najmocniejszą marką wśród produktów niespożywczych. W pierwszej piątce znalazły się aż trzy marki kojarzone z biżuterią

Od kilku lat logo i biżuteria Apartu pojawiają się nie tylko w popularnych serialach i podczas ceremonii przyznawania nagród magazynów kobiecych, ale także w hitowych programach rozrywkowych, jak choćby „Taniec z gwiazdami”. Markę rodzinnej jubilerskiej firmy wzmacnia fakt, że jej biżuterię i zegarki noszą popularni aktorzy, a jej brylantową kolekcję reklamuje była Miss World Aneta Kręglicka.

Pomaga też rozwój sieci firmowych salonów, których w całej Polsce jest już 130, nie wspominając o znaczącym budżecie marketingowo-reklamowym. W ubiegłym roku, według cennikowych danych Expert Monitora, poznańska spółka wydała na swą reklamę niemal 9 mln zł (nie licząc outdooru i Internetu), z czego większość trafiła do kolorowych magazynów. Tegoroczny budżet liczony do października włącznie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8189

Spis treści
Zamów abonament