Wygrana lepsza niż premia
Konkurs dla pracowników może zmotywować ich do lepszej pracy i przy okazji dać oszczędności podatkowe.
Jak wynagrodzić zatrudnionych za rok ciężkiej pracy i nie dać zarobić fiskusowi? Dobrym sposobem są konkursy. Pracodawca może upiec dwie pieczenie na jednym ogniu, bo oprócz korzyści podatkowych uzyska pozytywny wpływ na atmosferę w firmie.
– Konkursy dla pracowników to coraz popularniejsze narzędzie komunikacji wewnętrznej. Integrują załogę z firmą, poprawiają relacje pracowników, zachęcają do aktywności – wyjaśnia Paulina Mazur, menedżer w firmie doradztwa personalnego Bigram. – Zatrudnieni mają też odskocznię od codziennych obowiązków. Dlatego pracodawcy często organizują różne wydarzenia, turnieje, zawody sportowe.
Ekologia i fotografia
Oto przykłady. Firma Adgar ogłosiła konkurs na poszukiwanie ekologicznych rozwiązań w codziennej pracy. Spółka Tradis nagrodziła zwycięzców konkursu fotograficznego „Radość życia". GP People uhonorowała autorów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta