Najważniejsza klikalność i trafność wyboru
Marketing w Internecie jest jedną z najtańszych form promocji i reklamy firmy. Będzie skuteczny, jeśli odpowiednio wybierzemy formę reklamy do celu, jaki chcemy osiągnąć.
Podstawowym wskaźnikiem pomiaru efektywności reklamy internetowej jest klikalność (CTR) czyli stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Określa więc ile tych osób, które widziały reklamę, kliknęło w nią.
Im lepiej reklama jest ukierunkowana na określoną grupę docelową – tym większa klikalność.
Jeżeli celem kampanii reklamowej jest np. budowanie i zwiększanie świadomości marki, lojalność konsumencka czy kształtowanie preferencji, ważny jest sam fakt obejrzenia reklamy. Wowczas miarą efektywności może...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta