Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsza klikalność i trafność wyboru

29 listopada 2012 | Marketing internetowy

Marketing w Internecie jest jedną z najtańszych form promocji i reklamy firmy. Będzie skuteczny, jeśli odpowiednio wybierzemy formę reklamy do celu, jaki chcemy osiągnąć.

Podstawowym wskaźnikiem pomiaru efektywności reklamy internetowej jest klikalność (CTR) czyli stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Określa więc ile tych osób, które widziały reklamę, kliknęło w nią.

Im lepiej reklama jest ukierunkowana na określoną grupę docelową – tym większa klikalność.

Jeżeli celem kampanii reklamowej jest np. budowanie i zwiększanie świadomości marki, lojalność konsumencka czy kształtowanie preferencji, ważny jest sam fakt obejrzenia reklamy. Wowczas miarą efektywności może...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9399

Wydanie: 9399

Spis treści
Zamów abonament