Facebook bez strategii
Media społecznościowe są narzędziem coraz powszechniej wykorzystywanym przez polskich przedsiębiorców – aż 86 proc. przepytanych przez Deloitte firm ma swój profil na Facebooku – wynika z raportu „Biznes społecznościowy – nowa era w komunikacji biznesowej".
Bezustanne dyskusje
Jednak okazuje się, że menedżerowie odpowiedzialni za marketing i komunikację nie mają jasnej strategii wykorzystania serwisów społecznościowych.
Jak czytamy w raporcie firmy Deloitte, ważnym aspektem mediów społecznościowych jest fakt, że ludzie zgromadzeni w społeczności bezustannie prowadzą dyskusję. Wielu z nich korzysta z mediów społecznościowych wcześnie rano, wieczorem lub w weekendy, czyli poza standardowymi godzinami pracy przedsiębiorstw. Prowadząc komunikację z użytkownikami portali społecznościowych tylko w godzinach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta