Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Facebook bez strategii

29 listopada 2012 | Marketing internetowy

Media społecznościowe są narzędziem coraz powszechniej wykorzystywanym przez polskich przedsiębiorców – aż 86 proc. przepytanych przez Deloitte firm ma swój profil na Facebooku – wynika z raportu „Biznes społecznościowy – nowa era w komunikacji biznesowej".

Bezustanne dyskusje

Jednak okazuje się, że menedżerowie odpowiedzialni za marketing i komunikację nie mają jasnej strategii wykorzystania serwisów społecznościowych.

Jak czytamy w raporcie firmy Deloitte, ważnym aspektem mediów społecznościowych jest fakt, że ludzie zgromadzeni w społeczności bezustannie prowadzą dyskusję. Wielu z nich korzysta z mediów społecznościowych wcześnie rano, wieczorem lub w weekendy, czyli poza standardowymi godzinami pracy przedsiębiorstw. Prowadząc komunikację z użytkownikami portali społecznościowych tylko w godzinach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9399

Wydanie: 9399

Spis treści
Zamów abonament