Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W wirtualnej społeczności trzeba być i działać

29 listopada 2012 | Marketing internetowy

Firmy narzekają, że ciężko jest zbadać korzyści płynące z działań na portalach społecznościowych. – Rynek tych pomiarów dopiero się profesjonalizuje – oceniają eksperci.

– Portale społecznościowe, fora i blogi w założeniu miały dostarczać rozrywki, pomagać w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu dyskusji. Ale w rękach marketingowców stały się potężnym narzędziem biznesowym – zwracają uwagę autorzy raportu „Inna twarz społeczności".

Jak wynika z raportu interaktywnie.com – do korzystania przynajmniej raz w miesiącu z chociaż jednego serwisu społecznościowego przyznaje się 18 milionów Polaków, czyli ponad 99 procent wszystkich internautów. To ogromny potencjał marketingowy i firmy doskonale zdają sobie z tego sprawę.

Jak pokazują wyniki uzyskane przez firmę Ad-Vice w ramach Raportu Digital Young 2011...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9399

Wydanie: 9399

Spis treści
Zamów abonament