W wirtualnej społeczności trzeba być i działać
Firmy narzekają, że ciężko jest zbadać korzyści płynące z działań na portalach społecznościowych. – Rynek tych pomiarów dopiero się profesjonalizuje – oceniają eksperci.
– Portale społecznościowe, fora i blogi w założeniu miały dostarczać rozrywki, pomagać w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu dyskusji. Ale w rękach marketingowców stały się potężnym narzędziem biznesowym – zwracają uwagę autorzy raportu „Inna twarz społeczności".
Jak wynika z raportu interaktywnie.com – do korzystania przynajmniej raz w miesiącu z chociaż jednego serwisu społecznościowego przyznaje się 18 milionów Polaków, czyli ponad 99 procent wszystkich internautów. To ogromny potencjał marketingowy i firmy doskonale zdają sobie z tego sprawę.
Jak pokazują wyniki uzyskane przez firmę Ad-Vice w ramach Raportu Digital Young 2011...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta