Tajniacy w sklepach
08 grudnia 2006 | Ekonomia | PM
HANDEL Obsługa klienta oceniana najgorzej Tajniacy w sklepach Rodzime firmy zaczynają dostrzegać zalety korzystania z tajnych klientów, którzy oceniają jakość obsługi. W tych badaniach sklepy wypadają słabo.
Firma International Service Check ( ISC) sprawdziła 67 sklepów polskich firm odzieżowych. Średnia ocena to 70,8 na 100 możliwych do zdobycia punktów. - Nie jest to dobry wynik - średnia na zachodzie Europy wynosi powyżej 90...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta