Gdzie można jeszcze zapisać się na kursy i studia
Jak informuje Agnieszka Szpak, koordynator projektu "Społeczeństwo informacyjne, sprawność administracyjna podstawą rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw", można zapisać się na szkolenie na temat podnoszenia jakości obsługi klienta. Pierwsze zajęcia odbędą się 18 grudnia. Mogą w nich wziąć udział pracownicy działów obsługi klienta, recepcji, sekretariatów oraz wszyscy, którzy na co dzień lub tylko od czasu do czasu kontaktują się z klientami. Koszt nauki to około 111 zł. Opłaty powinien wnieść właściciel firmy.
Można przeszkolić się także w zakresie "Podstawy księgowości". Ta nauka również rozpocznie się 18 grudnia. Będzie trwać 40 godzin. W jej trakcie będą omawiane zagadnienia z podstaw księgowości, rachunkowości i prawa gospodarczego oraz podatkowego. Koszt udziału również wynosi około 111 zł.
Do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta