Sieci dyskontowe w Polsce na fali
W 2010 r. obroty sklepów oferujących w Polsce dobra szybkozbywalne (FMCG) powinny wynieść 224 mld zł – szacuje instytut Roland Berger. Będą one o jedną piątą wyższe niż w ubiegłym roku
Jeszcze szybciej będzie rosła sprzedaż w dyskontach. W 2007 r. wydaliśmy w nich 16,8 mld zł. W 2010 r. nasze wydatki zwiększą się tam do ponad 23 mld zł. Ich udział w całym rynku powinien przekroczyć 10 proc. W 2007 r. wynosił nieco ponad 9 proc.
Zdaniem Feliksa Pintgena z Roland Berger jednym z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta