Cienkie papierosy rozpalają konkurencję
Koncerny tytoniowe wykorzystują słabość polaków do superslimów. Nasz kraj jest pierwszym i na razie jedynym, w którym można kupić Marlboro Gold Edge
Segment cienkich papierosów to ewenement na polskim rynku tytoniowym. W ostatnich miesiącach dynamicznie rośnie, mimo że wartość całego rynku spada. Koncerny tytoniowe nie mogą tego faktu lekceważyć. Wprowadzają nowe produkty, by na rynku superslimów zająć jak najlepszą pozycję.
Philip Morris Polska (PMP), lider krajowego rynku tytoniowego, chce, aby do końca tego roku cienkie papierosy Marlboro Gold Edge były dostępne we wszystkich sklepach w Polsce. Firma planuje także promocję nowego produktu, nie zdradza jednak, ile na nią wyda. Z naszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta