Zyskowna polska elegancja
Grupa, do której należą jeszcze takie marki, jak Pabia, Molton czy Roy, chce kupować kolejne i umacniać pozycję lidera w segmencie eleganckiej odzieży
Choć firma istnieje dopiero od dziesięciu lat, postawiła na szybki i konsekwentny rozwój nie tylko organiczny, ale także poprzez przejęcia. Dzisiaj najbardziej znana jest z głównej marki Monnari – na koniec czerwca tylko ta sieć liczyła ponad 140 sklepów, a ogółem firma prowadziła ponad 210 placówek. Na ten rok plan zakładał 80 kolejnych sklepów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta