Medialna ofensywa Obamy
Kilka sieci telewizyjnych jednocześnie wyemitowało półgodzinny program o Obamie i jego kampanii
Miliony amerykańskich telewidzów zostały w środowy wieczór zalane informacjami o demokratycznym kandydacie na prezydenta Baracku Obamie. Na kilku kanałach naraz wyemitowano zrealizowany w konwencji dokumentu 28-minutowy film, którego głównym bohaterem był senator z Illinois oraz zwyczajni wyborcy z różnych stron kraju. Wielkim finałem było dwuminutowe wejście na żywo z wiecu Obamy na Florydzie.
Produkcja i emisja programu kosztowały w sumie ponad 4 miliony dolarów. To wydatek, na jaki McCain zwyczajnie nie mógłby sobie pozwolić. Jak zauważają komentatorzy, program miał bardzo pozytywne przesłanie. Mówił o problemach, z jakimi borykają się w codziennym życiu Amerykanie, i ukazał Obamę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta