Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Medialna ofensywa Obamy

31 października 2008 | Świat | Piotr Gillert
Barack Obama nadał w całym kraju ponad 3 tysiące telewizyjnych spotów wyborczych, dwukrotnie więcej niż jego rywal
źródło: AP
Barack Obama nadał w całym kraju ponad 3 tysiące telewizyjnych spotów wyborczych, dwukrotnie więcej niż jego rywal
Amerykańskie partie polityczne wydają na wybory coraz więcej pieniędzy
źródło: Rzeczpospolita
Amerykańskie partie polityczne wydają na wybory coraz więcej pieniędzy

Kilka sieci telewizyjnych jednocześnie wyemitowało półgodzinny program o Obamie i jego kampanii

Miliony amerykańskich telewidzów zostały w środowy wieczór zalane informacjami o demokratycznym kandydacie na prezydenta Baracku Obamie. Na kilku kanałach naraz wyemitowano zrealizowany w konwencji dokumentu 28-minutowy film, którego głównym bohaterem był senator z Illinois oraz zwyczajni wyborcy z różnych stron kraju. Wielkim finałem było dwuminutowe wejście na żywo z wiecu Obamy na Florydzie.

Produkcja i emisja programu kosztowały w sumie ponad 4 miliony dolarów. To wydatek, na jaki McCain zwyczajnie nie mógłby sobie pozwolić. Jak zauważają komentatorzy, program miał bardzo pozytywne przesłanie. Mówił o problemach, z jakimi borykają się w codziennym życiu Amerykanie, i ukazał Obamę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8157

Spis treści
Zamów abonament