Rosną wpływy z cyfrowych ekranów reklamowych
Nawet 40 mln zł może być wart w przyszłym roku rynek reklam emitowanych na ekranach w sklepach, na dworcach czy lotniskach – prognozuje firma CR Media Consulting. To 0,5 proc. wartości całego rynku reklamowego w Polsce szacowanego na 7,9 mld zł.
W 2012 roku udział wpływów z takiej reklamy (tzw. digital signage) ma wynosić już 2 proc. – przewidują CR Media. Według ekspertów rozwojowi rynku będzie sprzyjać pogłębiające się wśród specjalistów od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta