Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną wpływy z cyfrowych ekranów reklamowych

31 października 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Przychody z reklamy. Wpływy z tzw. digital signage będą w przyszłym roku stanowiły 0,5 proc. wartości całego rynku reklamowego w Polsce.
źródło: Rzeczpospolita
Przychody z reklamy. Wpływy z tzw. digital signage będą w przyszłym roku stanowiły 0,5 proc. wartości całego rynku reklamowego w Polsce.

Nawet 40 mln zł może być wart w przyszłym roku rynek reklam emitowanych na ekranach w sklepach, na dworcach czy lotniskach – prognozuje firma CR Media Consulting. To 0,5 proc. wartości całego rynku reklamowego w Polsce szacowanego na 7,9 mld zł.

W 2012 roku udział wpływów z takiej reklamy (tzw. digital signage) ma wynosić już 2 proc. – przewidują CR Media. Według ekspertów rozwojowi rynku będzie sprzyjać pogłębiające się wśród specjalistów od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8157

Spis treści
Zamów abonament