Lepiej z nimi nie zadzierać
Klient sądzi, że skoro płaci, to może wymagać. Autorzy zabawnego, acz gorzkiego brytyjskiego cyklu pokazują, że to mylne przekonanie
Okazuje się, że stewardesy, barmani i kucharze mają ze sobą wiele wspólnego. Łączy ich niechęć do wymagających klientów i umiejętność bawienia się ich kosztem.
– Najgorsi w tej pracy są pasażerowie – nie kryje stewardesa. I ostrzega: – Lepiej nas nie zaczepiać, bo umiemy się odegrać.
Na wysokości kilku tysięcy metrów lepiej nie sprawdzać jej prawdomówności. W grę wchodzi przydział gorszego miejsca w samolocie, na przykład blisko toalety, w której miłosnym igraszkom oddają się spragnieni niecodziennych przeżyć pasażerowie. Nie stroni też od nich personel spędzający w powietrzu długie godziny. Zmęczenie marudzącymi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta