Konflikt na froncie napojów
Konflikt arabsko-żydowski toczy się nie tylko w sferze dyplomatycznej i militarnej, ale także w świecie napojów bezalkoholowych. Arabowie twierdzą bowiem, że orężem ich przeciwnika są znane światowe marki: Starbucks, Coca-Cola czy – ostatnio – Pepsi Cola.
Niedawno świat arabski obiegła informacja od egipskiego duchownego Safwata Higaziego, który stwierdził, że logo Starbucks, amerykańskiej sieci kawiarni (dwuogoniasta syrena w koronie), w rzeczywistości przedstawia postać żydowskiej królowej Estery....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta