Czar kreowania marek
W tej książce sporo ciekawostek znajdą starsi fani Harry’ego Pottera, ale przed wszystkim jest to lektura dla fachowców od marketingu, napisana zresztą przez specjalistę od kreowania marek (a prywatnie entuzjastę przygód młodego czarodzieja) Stephena Browna.
Jeśli nawet jego koledzy z branży nie znali hitowego cyklu powieści J.K. Rowling, to na pewno niejeden raz zastanawiali się nad zyskownym fenomenem zjawiska potteromanii i marki Harry Potter, którą autor wycenia na ok. 4 mld dolarów. Harry Potter, jak wszystkie wielkie marki , jest mieszanką prostoty i wielowarstwowej złożoności. Autor krok po kroku przekopuje się przez kolejne warstwy, by odkryć tajemnicę...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta