Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To jak taniec na linie

12 czerwca 2009 | Obiekty i usługi
Michał Stradomski
źródło: Archiwum
Michał Stradomski

Rozmowa: Michał Stradomski, kierownik projektu z portalu Konferencje.pl, meeting planner z Nobell Congressing

Rz: Po czym poznać dobrą firmę zajmującą się organizacją konferencji?

Michał Stradomski: Tego typu firma powinna mieć przede wszystkim doświadczenie w branży, być stabilna finansowo, mieć bazę sprawdzonych kontaktów. Pracownicy powinni śledzić trendy na rynku i stale się szkolić. Profesjonalny organizator konferencji musi mieć nie tylko głowę pełną wiedzy i notes z telefonami do sprawdzonych dostawców, ale zawsze być przygotowany na każdą sytuację. Co prawda wartości organizatora nie mierzy się tym, ile sprzętu posiada, ale profesjonalista zawsze ma ze sobą zapasowe laptop i projektor.

Niektóre firmy same wolą zorganizować konferencję, zatrudniają osoby, które zajmują się organizacją. Czy to dobry pomysł, czy jedna osoba ma szansę poradzić sobie ze wszystkim?

Największe firmy mają swoje biura, w mniejszych pojedyncze osoby są odpowiedzialne za organizację spotkań, jeszcze inne działają na zasadzie outsourcingu i zlecają te usługi na zewnątrz. Jeśli firma robi kilkanaście imprez rocznie, warto zatrudnić do tego celu osobę, która będzie się tym zajmować wewnątrz firmy. Jeśli spotkań jest mniej, taka inwestycja może być nieopłacalna. Osoba wewnątrz firmy ma na pewno lepszą wiedzę na temat jej organizacji, zna poufne...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8342

Spis treści

Ekonomia

Amerykanie nie kupią już 16 mln aut rocznie
Amplico wreszcie ma prezesa
Analiza dla fachowców
Bałaganiarzu – zorganizuj się
Ceny mieszkań jak przed dwoma laty
Chińczycy nie chcą u siebie aut Renault
Cytat dnia
Czar kreowania marek
Decyzje i standardy
Dopóki nie ruszą kredyty, deweloperzy nie odbiją się od dna
Doskonały sprzedawca
Dzień wolności podatkowej
Fabryka Opla w Polsce jest zagrożona
Fiat przejął Chryslera
Fundusze biorą Bogdankę
Inne spojrzenie
Inwestorzy czekają na papiery stolicy
Jak rozbić szklany sufit
Jak tworzyć projekt
Kalendarium gospodarcze
Kieruj się na sukces
Liczba dnia - 420 tysięcy baryłek
Menedżer nie powinien bać się emocji
Mid Europa nie spieszy się ze sprzedażą sieci kablowej Aster
Obowiązki importera
PKN Orlen: kolejne kwartały na plusie?
PKP Cargo na zakupach
PO przeciwne ustawie o opcjach walutowych
PR w małej firmie
Pięć kroków do bogactwa
Piłka dochodowa jak nigdy
Podglądanie mężczyzn
Polski rynek fonograficzny wyjątkiem w Europie
Pomoc dla redaktora
Prognoza zysków wywindowała kurs
Program czy tylko marzenie
Przydatne w ocenie firmy
Pękła psychologiczna bariera
Rok pękniętej bańki mieszkaniowej
Rosja dla rosyjskich leków
Rosja straszy świat wysokimi cenami surowców
Rynkowy umysł otwarty na świat
Skuteczność Midasa
Spiskowa teoria marek
Standardy i interpretacje
W bankach łatwiej o kredyt
W skrócie
WIG20 przebił 2000 pkt
Właściciel BZ WBK wykupi obligacje
Łatanie dziury budżetowej nie pomoże przedsiębiorcom
Zamów abonament