Przybędzie klientów platform
W I kwartale abonentów satelitarnej TV przybywało, ale nie tak szybko jak rok temu
Powolne nasycanie się rynku usług telewizji cyfrowej było powodem spodziewanego już od dawna wolniejszego wzrostu liczby klientów. Dostęp do kablówki albo platformy cyfrowej ma już ok. 10 mln gospodarstw domowych w Polsce, czyli ok. 70 proc.
Ten rok będzie prawdopodobnie ostatnim, w którym wyraźnie zwiększy się baza klientów tego typu firm. W kablówkach wzrostu nie było widać już w ubiegłym roku, ale platformy jeszcze zyskiwały.
Na koniec ubiegłego roku klientów trzech największych platform cyfrowych – Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i należącej do TVN platformy „n" – było 5,78 mln. A razem z abonentami satelitarnych usług telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej – 6,2 mln. – Nawet jako produkt darmowy, dodany do Neostrady, taka usługa ma wpływ na rynek, bo może zmniejszyć u klienta chęć zakupienia innej platformy lub telewizji kablowej – zauważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta