Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przybędzie klientów platform

11 maja 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Liczba abonentów największych platform
źródło: Rzeczpospolita
Liczba abonentów największych platform

W I kwartale abonentów satelitarnej TV przybywało, ale nie tak szybko jak rok temu

Powolne nasycanie się rynku  usług telewizji cyfrowej było  powodem spodziewanego już od dawna wolniejszego wzrostu liczby klientów. Dostęp do kablówki albo platformy cyfrowej ma już ok. 10 mln gospodarstw domowych w Polsce, czyli ok. 70 proc.

Ten rok będzie prawdopodobnie ostatnim, w którym wyraźnie zwiększy się baza klientów tego typu firm. W kablówkach wzrostu nie było widać już w ubiegłym roku, ale platformy jeszcze zyskiwały.

Na koniec ubiegłego roku klientów trzech największych platform cyfrowych – Cyfrowego Polsatu, Cyfry+ i należącej do TVN platformy „n" – było 5,78 mln. A razem z abonentami satelitarnych usług telewizyjnych Telekomunikacji Polskiej – 6,2 mln. – Nawet jako produkt darmowy, dodany do Neostrady, taka usługa ma wpływ na rynek, bo może zmniejszyć u klienta chęć zakupienia innej platformy lub telewizji kablowej – zauważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8924

Spis treści
Zamów abonament