Niskie ceny nadal magnesem
Większość z nas szuka okazji podczas każdej wizyty w sklepie. Osoby po 50. roku życia są jednak ostrożniejsze
Z raportu Obserwator przygotowanego przez konsumencki bank Cetelem (w Polsce Sygma) wynika, że podczas zakupów jednym z głównych kryteriów wyboru produktów wciąż jest cena. Jednak to mit, że promocji i okazji szukają głównie osoby starsze.
Promocji podczas każdej wizyty w sklepie szuka co prawda 44 proc. Polaków w wieku powyżej 50 lat, ale jednocześnie jest to aż 58 proc. w grupie wiekowej poniżej 30 lat. Od młodych Polaków większymi zwolennikami promocji są jedynie ich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta