Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niskie ceny nadal magnesem

11 maja 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Jakość ważna, ale ceny także w czoŁówce
źródło: Rzeczpospolita
Jakość ważna, ale ceny także w czoŁówce

Większość z nas szuka okazji podczas każdej wizyty w sklepie. Osoby po 50. roku życia są jednak ostrożniejsze

 

Z raportu Obserwator przygotowanego przez konsumencki bank Cetelem (w Polsce Sygma) wynika, że podczas zakupów jednym z głównych kryteriów wyboru produktów wciąż jest cena. Jednak to mit, że promocji i okazji szukają głównie osoby starsze.

Promocji podczas każdej wizyty w sklepie szuka co prawda 44 proc. Polaków w wieku powyżej 50 lat, ale jednocześnie jest to aż 58 proc. w grupie wiekowej poniżej 30 lat. Od młodych Polaków większymi zwolennikami promocji są jedynie ich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 8924

Spis treści
Zamów abonament