Wycieczka ufundowana klientom zwiększy koszty podatkowe
Wydatki związane z organizacją sprzedaży premiowej, m.in. wykupienie wycieczki oraz oddelegowanie pracowników do jej obsługi, można zaliczyć do firmowych kosztów
Wynika tak z interpretacji Izby Skarbowej w Warszawie z 3 listopada 2008 r. (IPPB3/423-1219/08-4/MW).
Spółka sprzedaje rośliny, nasiona i nawozy. Aby przywiązać klientów do firmy, na początku sezonu określiła warunki, jakie muszą spełniać, by uzyskać premię (jest nią uczestnictwo w wycieczce, która zostanie kupiona od firmy świadczącej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta