Miejska micra
Nissan micra jest zwrotny i jak na niewielkie wymiary całkiem pojemny. Minusem są twarde, nieprzyjemne w dotyku plastiki deski rozdzielczej
Nissan nie chce się ścigać z Fiatem, Oplem i Volkswagenem. Micra czwartej generacji nie zwiększyła wzorem konkurencji długości do 4 m, lecz mimo wydłużenia o 6 cm pozostała małym samochodem mierzącym od zderzaka do zderzaka 378 cm. Pomimo skromnych wymiarów wewnątrz nie brakuje miejsca. Za kierownicą siedzi się wygodniej niż w modelu trzeciej generacji dzięki głębiej o 2 cm zamontowanym pedałom. Kierownica jest tylko odchylana, ale łatwo znaleźć wygodną pozycję. W podstawowej wersji visia fotel prowadzącego ma stałą wysokość. Z tyłu także wzrosła ilość miejsca na stopy dzięki wydłużeniu o 2 cm rozstawu osi oraz przesunięciu do tyłu zbiornika paliwa. Nawet wysocy pasażerowie zmieszczą kolana za oparciami przednich foteli. Wysoko poprowadzony dach sprawia, że wszyscy wewnątrz czują się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta