Matador po polsku
Prezes Banku Zachodniego WBK w rozmowie z Jakubem Kuraszem („Rz”) i Cezarym Szymankiem (Radio PiN)
Rz: Kiedy zniknie marka Bank Zachodni WBK?
Zmiana brandu naszego banku nie jest planowana. Ale chcemy, żeby nasza marka bardziej kojarzyła się z Santanderem, by logotyp hiszpańskiego inwestora pojawiał się obok naszego. Podobają nam się oczywiście biało-czerwone barwy Santandera i w prowadzonych przez nas działaniach marketingowych będziemy tłumaczyć klientom, że staliśmy się częścią tej globalnej grupy.
Hiszpan Antonio Banderas, kolejna twarz banku, został wskazany przez nowego właściciela?
Pewnie panowie nie uwierzycie, ale nie. Został wybrany jak zwykle w takiej sytuacji: przez nasz zespół marketingowy, i to zanim zakończył się wyścig inwestorów po Bank Zachodni WBK.
Ale szkoda, że wybór nie padł na Penelope Cruz...
Zdanie prezesa jest w takich projektach mało znaczące. Z przeprowadzonych na nasze zlecenie badań wynika, że kobiety w reklamach mniej podobają się... kobietom. Zawsze więc wybieramy taką gwiazdę, która budzi pozytywne emocje u jak największej liczby odbiorców. W tym przypadku szczególnie u pań.
Co takiego ma Santander, czego nie ma BZ WBK?
Jeśli pojawią się możliwości powiększenia skali, to będziemy bardzo zainteresowani skokowym wzrostem. A Santander jest znany z tego, że nie przepuszcza okazji
To może taka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta