Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobry rok dla stacji prywatnych

18 marca 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce

Dwie grupy telewizyjne – TVN i Polsatu – przegonią w tym roku na reklamowym rynku TVP

Jak podał Maciej Stec z zarządu telewizji Polsat, stacja Zygmunta Solorza-Żaka spodziewa się w tym roku wzrostu rynku reklamy telewizyjnej o 8 proc., ale  przychody Polsatu mają rosnąć szybciej niż rynek. Zdaniem analityków to realne. – Z prognoz podanych przez TVP wynika, że spodziewa się ona w tym roku 9-proc. wzrostu wpływów z reklam i sponsoringu (tak wynika z podawanych przez TVP w styczniu prognoz wyników – red.), Polsat tegoroczny wzrost na rynku reklamy telewizyjnej szacuje na 8 proc., TVN – na „wysoki jednocyfrowy", czyli bardzo podobnie. Według mnie przychody Polsatu wzrosną szybciej niż rynek, TVN wzrośnie równo z rynkiem, a TVP – poniżej średniej dla całego rynku – mówi Piotr Janik, analityk KBC Securities.

Przychody telewizji Polsat w 2010 r. wyniosły 1,04 mld...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8880

Spis treści
Zamów abonament