Dobry rok dla stacji prywatnych
Dwie grupy telewizyjne – TVN i Polsatu – przegonią w tym roku na reklamowym rynku TVP
Jak podał Maciej Stec z zarządu telewizji Polsat, stacja Zygmunta Solorza-Żaka spodziewa się w tym roku wzrostu rynku reklamy telewizyjnej o 8 proc., ale przychody Polsatu mają rosnąć szybciej niż rynek. Zdaniem analityków to realne. – Z prognoz podanych przez TVP wynika, że spodziewa się ona w tym roku 9-proc. wzrostu wpływów z reklam i sponsoringu (tak wynika z podawanych przez TVP w styczniu prognoz wyników – red.), Polsat tegoroczny wzrost na rynku reklamy telewizyjnej szacuje na 8 proc., TVN – na „wysoki jednocyfrowy", czyli bardzo podobnie. Według mnie przychody Polsatu wzrosną szybciej niż rynek, TVN wzrośnie równo z rynkiem, a TVP – poniżej średniej dla całego rynku – mówi Piotr Janik, analityk KBC Securities.
Przychody telewizji Polsat w 2010 r. wyniosły 1,04 mld...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta