Zbliża się koniec piwnego boomu w Polsce
W 2008 r. Polacy kupią w sklepach i lokalach gastronomicznych piwo za ok. 6,75 mld dol. – szacuje firma badawcza Euromonitor International. To o niecały 1 proc. więcej niż w 2007 r.
Według Euromonitora w podobnym tempie wydatki na piwo będą rosły do końca 2009 roku. Później zaczną delikatnie maleć. Jednym z powodów spadku będzie zmniejszający się popyt na mocne piwo, zawierające więcej niż 6,3 proc. alkoholu.
Producenci piwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta