Emperia chce ruszyć z kolejną siecią sklepów
Giełdowy gigant wprowadzi na rynek kolejną markę. Jeszcze w tym roku pod nowym szyldem Livio może działać nawet 70 sklepów – wynika z nieoficjalnych informacji „Rz”.
Emperia wyrasta na jednego z największych graczy na bardzo rozdrobnionym rynku handlowym. Po sieciach Stokrotka, Jaskółka, Groszek czy Milea teraz chce na rynek wprowadzić kolejną markę. Z branżowych przecieków wynika, że oferta nowej sieci może być zbliżona do dyskontu. Bazą dla nowej sieci ma się stać 27 sklepów przejętych w ubiegłym roku wraz ze spółką Retail Services Poland.
W ubiegłym roku Emperia przejęła dziesięć spółek, w tym poinformowała już o przejęciu dwóch...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta